Vanmiddag een feestje op het Kastanjeplein. De Social Sofa werd onthuld. Er waren allerlei activiteiten georganiseerd door de bibliotheek, de bewonersorganisatie, de gemeente, Albert Heijn, de woningbouwvereniging…en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar.
Van alle activiteiten heb ik weinig gezien, want ik heb aan één stuk door portretgetekend. Het klonk in ieder geval gezellig om me heen. Ik hield pas op toen alles was opgeruimd.

Geef een reactie