Dag: 28 april 2011

  • Als kinderen op school goed hebben gewerkt teken ik een "duimpje" in hun schrift. Vaak teken ik de duim ten opzichte van de rest van de hand te klein. Zoiets sluipt erin. Op de tekening hierboven heb ik hem, omdat ik die fout niet wilde maken, juist weer te groot getekend.