Dag: 1 april 2011

  •  Ontsnappen aan de dingen die ik moet doen lukte even niet. xc3x8fk wilde naar Kijkduin rennen, ik was net de deur uit toen mijn Paulina onze straat in reed. Ze schudde haar hoofd en ik botste tegen Frank, mijn buurman de postbode op. Hij ving me op en zei "Mijn ronde zit erop, jij hebt…

  •     Vandaag eindelijk weer eens een BAPO(Bevorderings ArbeidsParticipatie Ouderen)-dag. Vanochtend de keuze uit dingen die ik moet doen: tekening stadsgezicht van Maassluis, tekening voor het jubileumfeest van de speeltuin, tekening voor een collega van mijn vrouw die zijn 25-jarig jubileum viert natuurlijk altijd het werk voor school, en de dingen die ik mag  doen: naar het Amateurspalet gaan…