Dag: 21 april 2011

  •  Zo ziet onze Social Sofa eruit. Ik vind 'm mooi. Hij past goed op het Kastanjeplein.  De dames (of waren er ook heren bij?) hebben niet voor niets kou geleden in de tramremise, toen ze in de weer waren met de mozaxc3xafeksteentjes. Het resultaat mag er zijn!