Dag: 17 april 2011

  •    Dit weekend met Paulina, Wim, Annegien en Cissy naar Brussel geweest. Op de terugreis zat ik in de trein tegenover een jongen die ook in een dummy aan het tekenen was. Hij heeft mijn boekje doorgebladerd, ik dat van hem. Dat was leuk!