Aam4 
Aam5 
Aam3 
Aam2 
Aam1 
Vanochtend portretgetekend bij het Amateurspalet. Ik zat er niet echt goed in. Het was xc3xa9xc3xa9n lange stand.

Posted in , ,

2 reacties op “Amateurspalet”

  1. Rutger avatar
    Rutger

    Mooie tekeningen; opvallend dat het model op elke tekening zo’n lang, smal hoofd heeft. Had ‘ie niet meer achterhoofd?

  2. Geert avatar

    Ik denk het wel. Dat is een klassieke fout: het achterhoofd te klein tekenen. Moet ik op letten!

Geef een reactie

Ontdek meer van 't Puttertje

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder