Deze Droedel maakte ik tijdens een vergadering op school op 1 november 2010. Al een paar dagen heb ik een zeurende kiespijn. Aan tekenen kom ik niet toe. De tandarts kan niets vinden. Volgende week ga ik terug naar de tandarts, dit is niet vol te houden.
't Puttertje
Geert Snijders
recent posts
3 reacties op “Droedel”
-
Ik zou me er maar geen zorgen over maken, ziet er uitstekend uit. Waar teken je dit mee?
-
Met zo’n dun omkeerpennetje, die worden op scholen altijd gebruikt om met Oostindische inkt te tekenen. Vroeger was de penhouder altijd oranje, nu heb je ze in allerlei hippe kleuren.
-
Hoi Geert,
Gauw reageren dat kan ik niet laten, ik vind het heeeeel mooi geworden. Prettige avond, Marijke
Geef een reactie