Scan0013 
Deze Droedel maakte ik tijdens een vergadering op school op 1 november 2010. Al een paar dagen heb ik een zeurende kiespijn. Aan tekenen kom ik niet toe. De tandarts kan niets vinden. Volgende week ga ik  terug naar de tandarts, dit is niet vol te houden.

Posted in ,

3 reacties op “Droedel”

  1. rutger avatar

    Ik zou me er maar geen zorgen over maken, ziet er uitstekend uit. Waar teken je dit mee?

  2. Geert avatar

    Met zo’n dun omkeerpennetje, die worden op scholen altijd gebruikt om met Oostindische inkt te tekenen. Vroeger was de penhouder altijd oranje, nu heb je ze in allerlei hippe kleuren.

  3. Marijke van Steekelenburg avatar
    Marijke van Steekelenburg

    Hoi Geert,

    Gauw reageren dat kan ik niet laten, ik vind het heeeeel mooi geworden. Prettige avond, Marijke

Geef een reactie

Ontdek meer van 't Puttertje

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder