Rodrigo 
Vanmiddag heb ik de pentekening van Kapsalon Rodrigo afgemaakt. Ik hoop dat hij de toets der kritiek kan doorstaan. Ik heb me nu toch wel een beetje suf getekend.

Posted in ,

Geef een reactie

Ontdek meer van 't Puttertje

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder