Op basisschool De Parkiet lezen de groepen 3 t/m 8 het eerste kwartier van de middag. Deze schets heb ik gemaakt in groep 4 tijdens dat leeskwartiertje. Niet helemaal comme il faut, maar het is ook wel eens goed als de meester een keer niet druk in de weer is, dat hij een keer zijn mond houdt. En bovendien: observeren is heel belangrijk in het onderwijs!
't Puttertje
Geert Snijders
recent posts
Posted in overigen
2 reacties op “Lezen op De Parkiet”
-
De gitaar is linkshandig geworden, maar verder is er toch niet veel mis mee?
-
Ik houd altijd richtingen in de gaten: van de ogen, de schouders,van de knieën… Dat rechterbeen daar schrok ik van toen ik het in spiegelbeeld zag. Handen zijn ook vreselijk lastig! Ik snap niet dat ik dat niet eindelijk eens een keer goed doe, ik heb er zo veel getekend..maar het lukt gewoon niet. Tekenen is moeilijk!
Geef een reactie