Als stoplap heb ik in een kort lesje getracht de kinderen te leren hoe ze op een eenvoudige wijze narcissen kunnen tekenen. Ik deed het voor op het smartboard. Ik was lekker aan het tekenen, met mijn rug naar de klas toe. Ik zei hardop wat ik aan het doen was. Achter me waren ze stil en aandachtig bezig.
Deze Narcissen zijn van Ryan (7 jaar).
't Puttertje
Geert Snijders
recent posts
Posted in Bordtekeningen
Geef een reactie