Dag: 31 maart 2011

  •  Volgende week worden de zelfportretten die de kinderen van de Parkiet de afgelopen weken hebben geschilderd tentoongesteld. De opening van de tentoonstelling is vrijdagmiddag 8 april. Alleen de kinderen groep 3 hadden nog niks gemaakt. Vanmiddag heb ik daarom in groep 3 een les portrettekenen gegegeven. Dit is het voorbeeld dat ik tijdens de les op het smartboard…