Dag: 22 maart 2011

  • Naar school gaan was niet mijn broer Wims favoriete bezigheid. Het halen van zijn eindexamen zag hij, getuige deze tekening, als een verlossing. Hij was vijftien toen hij deze tekening maakte, hij deed echter pas een jaar later eindexamen, de tekening was dus een wensdroom. De prent dateert uit 1969 of 1970.