Vandaag met Michel meegedaan aan de Zandvoort Circuit Run. Heel gezellig daar op het racecircuit! Ik liep ook heerlijk. Na de City Pier City voelde ik me oud en versleten, nu na de Zandvoort Circuit Run voel ik me weer vitaal en ben ik vast van plan mijn partijtje mee te blijven blazen op loopgebied. Na afloop hebben we in een strandtent nog wat gegeten en gedronken met Eric en Carla, die in Zandvoort wonen.Zand1
Zand2 
Zand3 

Posted in

Geef een reactie

Ontdek meer van 't Puttertje

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder