Den Haag staat in het teken van de City Pier City. Vanochtend heb ik meegerend met de kinderen van school die twee en half kilometer renden.
Van de Marjan onze gymjuf kreeg ik een oranje jack. Prompt begonnen mensen informatie aan mij te vragen…Waar is de start?…Waar kan ik koffie krijgen?…Waar is het toilet?…Ik groeide in mijn rol. 
't Puttertje
Geert Snijders
recent posts
Posted in overigen
Geef een reactie