Een nicht van de vrouw van mijn broer Wim was toevallig op het 't Puttertje gestuit en mailde mij met de vraag of ik een broer van Wim was. (Ja, dat ben ik.) Dit schilderij van Wim hangt bij haar in de woonkamer.
't Puttertje
Geert Snijders
Geert Snijders
Geef een reactie