Wim s (2) 
Een nicht van de vrouw van mijn broer Wim was toevallig op het 't Puttertje gestuit en mailde mij met de vraag of ik een broer van Wim was. (Ja, dat ben ik.) Dit schilderij van Wim hangt bij haar in de woonkamer. 

Posted in ,

Geef een reactie

Ontdek meer van 't Puttertje

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder