Dag: 11 februari 2011

  • Vanavond was er feest in Boijmans van Beuningen. Het museum heeft de BankGiro Loterij Museumprijs 2010 gewonnen. Alle stemmers waren uitgenodigd. Paulina en ik dus ook. Ik sta hier bij een zelfportret van Carel Fabritius, de schilder van 't Puttertje. 

  •  Vandaag voor het eerst portret getekend bij het Amateurspalet. Er was xc3xa9xc3xa9n stand voor de hele ochtend. Dat was omschakelen, gewend als ik ben aan de vijf xc3 tien minuten standen van het modeltekenen. Ik zette het portret veel te snel op, daarna heb ik de hele tijd geveegd, gegumd en opnieuw getekend. En nog…