Vandaag voor het eerst portret getekend bij het Amateurspalet. Er was xc3xa9xc3xa9n stand voor de hele ochtend. Dat was omschakelen, gewend als ik ben aan de vijf xc3 tien minuten standen van het modeltekenen. Ik zette het portret veel te snel op, daarna heb ik de hele tijd geveegd, gegumd en opnieuw getekend. En nog zit het allemaal niet goed op zijn plaats! De volgende keer neem ik de rust en de tijd om het wat subtieler aan te pakken.
't Puttertje
Geert Snijders
Posted in Portrettekenen
Geef een reactie