Portret 
Vandaag voor het eerst portret getekend bij het Amateurspalet. Er was xc3xa9xc3xa9n stand voor de hele ochtend. Dat was omschakelen, gewend als ik ben aan de vijf xc3 tien minuten standen van het modeltekenen. Ik zette het portret veel te snel op, daarna heb ik de hele tijd geveegd, gegumd en opnieuw getekend. En nog zit het allemaal niet goed op zijn plaats! De volgende keer neem ik de rust en de tijd om het wat subtieler aan te pakken.

Posted in

Geef een reactie

Ontdek meer van 't Puttertje

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder