Vandaag heb ik meegedaan aan de Zeven Heuvelenloop in Nijmegen. Ik zat in het Businessteam van Ocxc3xa9 Computers. Met mijn oudbuurman Marcel Hageman, die werkt bij Ocxc3xa9, ben ik naar Nijmegen gereden. We hadden afgesproken dat we allen in startvak Groen zouden beginnen: het vak van de lopers die ongeveer 1 uur en 15 minuten doen over de 15 kilometer die de loop lang is. Ik ben sneller, in vak Groen hoorde ik dus eigenlijk niet thuis. Een voordeel was wel dat ik tijdens heel de loop mensen kon inhalen; goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik zigzagde tussen de lopers door.
Hieronder mijn 5 kilometer passages:
5 km gepasseerd om 13:49:29 uur = 22:11 minuten netto.
10 km gepasseerd om 14:11:31 uur = 44:13 minuten netto.
Finish gepasseerd om 14:32:52 uur = 1:05:34 minuten netto.
Een redelijke eindtijd en ik heb de loop mooi opgebouwd.
Geef een reactie