't Puttertje
Geert Snijders
Dag: 21 november 2010
-
Vandaag heb ik meegedaan aan de Zeven Heuvelenloop in Nijmegen. Ik zat in het Businessteam van Ocxc3xa9 Computers. Met mijn oudbuurman Marcel Hageman, die werkt bij Ocxc3xa9, ben ik naar Nijmegen gereden. We hadden afgesproken dat we allen in startvak Groen zouden beginnen: het vak van de lopers die ongeveer 1 uur en 15 minuten doen over de…