Ik ben weer aan het fotoshoppen geslagen. Het is allemaal heel basaal. Ik ben geen snelle leerling.
't Puttertje
Geert Snijders
Geert Snijders
Hoi Geert,
Doordat je alles zo goed beschrijft blijf ik goed bij wat
de boekenweek betreft.
Ook vind ik het leuk de aktiviteiten op je school te
volgen.
Ik blijf genieten van ’t Puttertje
Groetjes aan je familie,
van Marijke
Geef een reactie