Geert 
Bewerkt rosalie 
Ik ben weer aan het fotoshoppen geslagen. Het is allemaal heel basaal. Ik ben geen snelle leerling.

Posted in

Één reactie op “Photoshop”

  1. Marijke van Steekelenburg avatar
    Marijke van Steekelenburg

    Hoi Geert,
    Doordat je alles zo goed beschrijft blijf ik goed bij wat
    de boekenweek betreft.
    Ook vind ik het leuk de aktiviteiten op je school te
    volgen.
    Ik blijf genieten van ’t Puttertje
    Groetjes aan je familie,
    van Marijke

Geef een reactie

Ontdek meer van 't Puttertje

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder